Klacht: verkeerde berekening

op 04 mei 2016 over UWV in de categorie

de wia uitkering van mijn man is berekend zonder vacantie bonnen dat scheelt ons 33 % van de uitkering wij zijn hierdoor in de financieele moeilijkheden gekomen want die hadden ze wel mee moeten rekenen .Ze zeggen zelf ook dat ze het verkeerd hebben gedaan en dat ze het alleen willen corrigeren als we naar de rechter gaan.Maar het heeft even geduurd eer wij in de gaten hadden wat er verkeerd was maar toen waren de 6 weken om te reageren al voorbij en naderhand kan dat schijnbaar niet meer .Maar als wij een fout maken gaan ze jaren terug en word de uitkering gestopt.Ik voel me gewoon belazerd door het UWV .We hebben nu een uitkering net boven bijstandsniveau en dat na 43 kei hard werken het is gewoon een straf bovenop het feit dat mijn man ziek is geworden

IK zal tevreden zijn als ze niet alleen zeggen dat ze het verkeerd hebben gedaan maar dat ze het ook daadwerkelijk corrigeren zodat voor ons het leven ook weer wat aangenamer word en we onze rekeningen kunnen betalen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door verhoeven