Klacht: verkeerde artikel

op 27 april 2016 over Sissy Boy in de categorie Kledingwinkels

Na passen van kledingstuk in winkel zou het desbetreffende artikel in de gewenste maat bij mij thuis bezorgd worden. Wel moest ik even afrekenen in de winkel. Twee dagen later kreeg ik een t shirt in plaats van een jurkje thuis bezorgd. Moest alsnog naar de winkel om hem te retourneren. Erg omslachtig op deze manier en ik zal zeker niet weer van deze verzendmethode gebruik maken. Ook in de winkel wist men geen raad wat de procedure in deze was. (wel hoe te betalen en bestellen maar wanneer verkeerde artikel bezorgd wordt schijnt het heel gecompliceerd te zijn.

met vr. gr.,
ontevreden klant

Zeker als je geld betaalt voor een artikel dat je nog niet hebt verwacht je dat de zaak netjes en zorgvuldig wordt afgehandeld. Dat men weet hoe hier mee om te gaan en dat je niet alsnog naar de winkel en vervolgens daar 20 minuten moet wachten omdat het personeel niet weet wat de procedure in deze is.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sissy Boy

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sissy Boy nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sissy Boy in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door niettevreden klant
x