Klacht: verkeerde abbonoment

op 06 september 2016 over GVU in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn zoon moest voor het eerst van hoogezand naar groningen voor school
naar ons weten hadden we hiervoor een goede abonoment afgesloten bij de ns maar toen mijn zoon verder met de bus wou bleek dit niet te kunnen
na veel gebel bleek dat wij een abonement bij ariva moesten afsluiten
bij de ns was de abonement 94 euro hij heeft 2 x gebruik gemaakt van de trein.
toen wij belden of we dit geld terug konden ontvangen desnoods min 2x treinkosten bleek dit niet te kunnen waardoor die 2 treinreisjes van 15 min per keer ons dus ongeveer 50 euro per keer kosten
ik vind dit eigelijk te zot voor woorden ik had een klein beetje begrip en service verwacht van de ns
dit houd dus in als er meerdere mensen zijn die onbedoeld dit ook verkeerd gedaan hebben dat het lekker verdienen is voor de ns

hoop op een goede afloop mvg jurrie patje

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik dit geld terug heb van de ns

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVU

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVU nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door junipa