Klacht: Verkeerd opgehangen rolgordijnen en geen proactieve houding

op 26 september 2016 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het opnemen van de maten enkele zaken afgesproken en ermee akkoord gegaan dat een duurdere montagestrip nodig is voor het monteren van de rolgordijnen in het gips.
– Gordijnen in het nieuwe houten kozijn geschroefd…
– Ramen kunnen moeizaam open nu, de gordijnen hangen er tegen;
– Te korte koordjes;
– Links strak tegen de muur gemonteerd, rechts niet…
– Niet komen opdagen op afspraken, slechte communicatie, geen passieve / nonchalante houding

Gewenste Oplossing:

Opnieuw monteren van de gordijnen in voor ons gunstige tijden.
Hout repareren op een degelijke manier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jorrit Z