Klacht: Verkeerd ADVIES

op 14 oktober 2016 over Motorola in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een prijsopgave nodig, kon het toestel opsturen en voor 40 euro zou ik een prijsopgave krijgen. Ik heb voor de zekerheid Motorola gebeld. Deze zeiden me, bel met Dynafix (reparatie centrum) deze hebben een tabel met prijzen er op. Kosten om te bellen waren maximaal 22euro werd er gezegd toen ik Dynafix belde. Dacht Scheelt in iedere geval weer 18 euro. De totale bel kosten waren uiteindelijk 16,24. Maar een antwoord kreeg ik niet, moest het toestel gewoon opsturen, en wat Motorola zei klopte niet volgens Dynafix. Vervolgens Motorola gebeld en gemaild. Ze betreuren het dat ze dit hebben gezegd. Maar willen de door mij gemaakte kosten niet vergoeden, ondanks dat Motorola zei , Dynafix bellen en u heeft u prijsopgave..

Gewenste Oplossing:

De gemaakte kosten van 16.24 vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Motorola

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Motorola nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frlans3.0