Klacht: verhuizen

op 12 mei 2017 over Woonbron in de categorie Makelaars

Ik moet verhuizen vanwege sloop. Nu reageer ik op huizen die geschikt zouden zijn.Maar volgens de woonbron niet. Nee volgens de woonbron heb ik pas in september aan de beurt zijn. Hallo ik moet voor 1 oktober verhuisd zijn. Waar slaat dit op? Dan word je nog aan de telefoon uitgemaakt voor dom.

Als ze me normaal behandelen net als ieder mens. En dat ze begrijpen dat het niet uit de lucht komt vallen. En dat ik me daar behoorlijk druk over maak. Stelletje sukkels bij de woonbron.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 12 mei 2017 om 16:40 geantwoord

Goedemiddag, Heel vervelend dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening in deze situatie. Ik heb een klacht dienstverlening voor u aangemaakt en mijn collega van de regio neemt aanstaande maandag contact met u op voor de verdere procedure uitleg van de klacht. Ik wens u een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Joyce

Heeft op 10 juli 2017 om 11:46 geantwoord

Als iedereen dan netjes zou blijven hoef ik me ook niet steeds boos te maken over de verghaaltjes die worden verteld.
Iedere keer als ik contact opneem dan krijg ik weer iemand anders en hoor ik weer een ander verhaal.
Ik weet niet waar ik op deze manier aan toe ben.

Alle klachten die gemeld zijn door ziezazonnebloem. Favole