Klacht: vergoeding verbouwing van douche

op 12 juni 2016 over Gemeente Den Haag in de categorie Gemeente

Ik heb het wmo gebeld met de vraag om vergoeding van mij verbouwing doucheruimte een inloopdouche douchestangen en douchestoel er is een ambtenaar bij mijn thuis gewees en de kans was klein dat ik een vergoeding kreeg 2 weken kreeg ik een brief van de gemeente dhr j. Bovelander dat ik een vergoeding an €547,00 krijg voor een douchestoel en douchestangen ik heb mijn douche laten verbouwen de kosten €4000,00 en een 2e hans douchestoel gekocht vervolgens heb ik de gemeente gebeld en gevraagd hoe ik dat moest doen omdie €547,00 tekrijgen die meneer (vergeten zijn naam tevragen) zij dat ik de bonnen moest opsturen en dat ze zouden kijken wat ze konden doen .op donderdag 9 juni werd ik gebeld Door de gemeente dhr p. Hees met de mededeling dat ik geen vergoeding krijg ik heb de heer p.hees gezegt dat ik mijn zwaar gediscrimineerd voelt ik heb 2 kunstknieen en 2 kunstheupen last van nier uitval. hart klachten en longen. ik vind het raar dat ik geen vergoeding krijg

Als ik de beloofde vergoeding krijg en het liefst een gedeelte van de kosten van mijn verbouwing van mijn douche wat nodig is voor mijn gezondheid

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Den Haag

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Den Haag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luitgaarden