Klacht: vergissing

op 20 augustus 2012 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

mijn klacht is ze zeggen dat ik een mastercard heb besteld maar ik weet niet hoe zij erbij komen wand ik ken dat niet eens en heb niet eens besteld. en het al vaker met mij gebeurt dat ze zeggen of dat ik brieven krijg dat ik dingen heb besteld terwijl ik dat niet eens zelf doe of bestel. dus en ik heb ze over gesproken dat ik niks mee te maken heb en niet ga betalen voor dingen wat ik niet heb besteld. en ik krijg elke keer meer kosten boeven op. dat is mijn probleem dus ik vraag jullie om hulp hoop dat ik snel antwoord terug krijg daarover.

dat ze alles stopzetten en dat ik niet hoef te betalen wand ik heb hem zelf niet besteld en dat ik geen gezeur meer heb.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:37 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door ramy