Klacht: Verf Poly palette

op 25 januari 2018 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Laats mijn haar geverfd met poly palette spoeling , wat dus de bedoeling is weg te wagen, maar niet is gebeurd. In tegenstelling, de kleur is half weggevaagd en ik ben overgebleven met een rood/oranje kapsel (terwijl ik mijn haar had geverfd met donker bruin) niet echt naar mijn smaak…

Hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden voor mijn rode probleem.. misschien hoe ik t eruit krijg of een ander verfpak waarmee mijn haar weer bruin word inplaats van rood.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Koorevaar, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren. Wij hebben u een e-mail gestuurd via info.cosmetics@henkel.com. Gelieve alle vragen te beantwoorden, zodat wij uw dossier kunnen vervolledigen alsook een gepaste antwoord/advies kunnen aanbieden. Wij danken u alvast voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 13 februari 2018 om 12:54 geantwoord

Geachte mevrouw Koorevaar,

Aangezien uw klacht reeds behandeld werd door onze klantendienst zijn we genoodszaakt om uw klacht af te sluiten op klacht.nl.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd bellen op het algemeen nummer 030 607 36 50.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Henkel Beauty Care