Klacht: Verdwijnen van de Nescafé nespresso original

Diseraad op 02 januari 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

We zijn zeer teleurgesteld dat dit product uit de schappen verdwenen is. Ook voor ons is dit de enige lekkere oploskoffie.
Deze heeft een lekkere schuimkraag. De andere soorten galen het er niet bij.
Waarom een goed product uit de schappen halen?
We hopen ècht dat dit terug gedraaid wordt!

De Nescafé espresso original in ere herstellen !
Graag terug in de winkels!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Nestlé

5 jaren geleden - Beste Klacht.NL, Wij hebben mevrouw Diseraad per e-mail beantwoord. Hierin uitleg gegeven over de verandering en dat wij haar bevindingen onder de aandacht zullen brengen van onze NESCAFÉ marketingafdeling. Ook hebben wij haar geïnformeerd dat onze marketingafdeling de reacties serieus neemt en aan het kijken is naar een oplossing. Met vriendelijke groeten, Nestlé Consumentenservice

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 06 april 2018 om 12:21 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Diseraad,

Naar aanleiding van je bericht hebben wij goed nieuws.
We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De NESCAFE Espresso potten komen ook weer terug in ons assortiment. We hebben alleen nog een precieze verkoopdatum.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door