Klacht: verdwenen voorwerpen uit bagage

op 01 juni 2016 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

beste,
bij vertrek eindhoven /kos op datum van 28/04/216 HV5915 VAN 7U10 merkte ik bij aankomst in het hotel dat mijn haarschaar die ik thuis in een zijrits van mijn ruimbagage had gestopt er niet meer in zat; ik was nochtthans 100 percent zeker dat ik deze erin gestopt had. indien deze uit veiligheidsredenen uit de bagage genomen was , dan zou er een briefje met deze melding inzitten; dit was niet het geval maar tot daaraan toe;
Op datum van 26/05/2016 vluchtnr5916 12u05 kos /eindhoven merkten wij dat uit dezelfde bagage in een zijvak van mijn ruimbagage, een blauw/wit gestreept herenhemd afgewerkt met een rode speciale kraag en rode boord aan de knopenmaat xl. niet bepaald een goedkoop hemd, uit een zijrits van mijn bagage verdwenen is. Dit zat daar omdat mijn echtgenoot het juist voor we vertokken uit het hotel nog gedragen had. en deze zijrits handig is voor op het laatste moment toch nog iets in je bagage te stoppen;
dit zal mij niet meer overkomen,
bij deze vraag ik mij af op welke luchthaven er sprake is van diefstal uit bagage???????????
leuk kan je dit niet noemen

nakijken van personeel in dienst van die bewuste dagen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daeleman rudi