Klacht: Verbrand en inkomsten gemist door de “pro” fohn

op 22 juni 2016 over BaByliss in de categorie Electronica Merken

Enige tijd geleden kocht ik een babyliss pro borstel föhn.

Ik was hier erg tevreden over tot hij 1 keer zomaar uitviel tijdens gebruik.

Ik dacht dat dit eenmalig zou zijn echter niets bleek minder waar.

De föhn viel keer op keer uit tijdens gebruik en word erg heet waardoor ik mijzelf tot een blaar toe verbrand heb!!!

Dit zou absoluut niet mogen gebeuren met een föhn en zeker niet als pro zijnde!

Omdat ik de föhn voor werk gebruik ben ik doordat hij het niet meer goed doet en mij al verbrand heeft in de problemen gekomen.
Ik heb inkomsten gemist en mis deze nog steeds.
Ook ben ik voor extra kosten komen te staan.
Al met al heeft het mij ondertussen een hoop ellende gebracht.
Ik ben dit totaal niet van jullie gewend!
Jullie staan normaliter voor kwaliteit.

Ik ben normaliter groot fan van jullie producten.
Ik geef mijn klanten en vrienden en familie ook altijd adviezen om babyliss te kopen.
Hierdoor heeft menig klant en vriend al babyliss producten aangeschaft.
Zoveel dat ik ze niet eens meer kan tellen.

Hetzelfde geld voor de föhn hier heb ik ook veel reclame over gemaakt bij vriendinnen maar ik hoop niet dat ik hier spijt van ga krijgen en boze vriendinnen die zichzelf verbranden of hun haar niet meer kunnen föhnen.

Ik wilde graag voor mijzelf de babyliss definitief ontharen apparaat kopen maar durf dit even niet aan na al deze ellende want is die wel veilig?!
Of eindig ik dan met nog meer blaren!

Nogmaals ik ben groot fan en houd graag het vertrouwen in babyliss producten.
Maar na alle ellende vind ik dat nu wel moeilijk.
Ook of het definitief ontharen apparaat wel veilig is want dit durf ik nu niet echt aan te schaffen.

( deze mail stuurde ik naar babyliss en weet u waar ze mee terug kwamen als antwoord?! Ze boden mij ter coulance shampoo aan!!!! Serieus ik ben verbrand en heb heel veel inkomsten gemist ben voor onvoorziene kosten komen te staan en ben kapster!! En dan komt babyliss met shampoo ter coulance! Belachelijk gewoon en erg beledigend en respectloos.
Ik had echt meer verwacht van babyliss kwa respect en kwaliteit en ter coulance nadat ik tot blaar toe verbrand ben enz.
Sterker nog ik kan hier zelf een echte zaak van maken heb ik nagevraagd.
Want hun product deugt niet waardoor ik schade heb geleden op diverse vlakken.

Al met al is het enige wat ik vraag een geschikte coulance die van respect toont en die zegt dat het vervelend voor mij is geweest alle gemiste inkomsten en verbranding!!

Dit is de laatste kans die ik bied aan babyliss voordat ik er een zaak van maak want shampoo aanbieden aan een kapster die verzuipt in de shampoos is echt een respectloze coulance na alle ellende!
Hoe goed het ook bedoeld was het komt totaal niet overeen met de ellende die ik van babyliss defecte apparaat heb ervaren.

Als ik een coulance mag ontvangen voor alle gelede schade.
Die ong gelijk staat aan alle ellende die ik heb gehad door een defect apparaat van babyliss.
Wat wel zo netjes is en wat van respect getuigd.
Ook wil ik antwoord op mijn vraag of het definitief ontharen apparaat wel veilig is

Alle klachten die gemeld zijn door Jajasuti