Klacht: verbouwen keizerswaard ter hoogte van eindpunt tram

op 19 juli 2017 over Woonbron in de categorie Makelaars

ik fiets elke dag langs de Beverwaardseweg een stel gekken die hun auto steeds op het fietspad zetten en het wordt met de dag gekker. Vandaag of morgen hangt er een kind in een glas aanhanger en dan is het te laat. Ik heb de bouwvakkers al meerdere malen geinformeerd over dat dit zeer gevaarlijk is maar ze hebben er gewoon maling aan en het is wachten tot er een doode valt.
Of een kind in een glasbak valt die de bocht om komt bij de beverwaardseweg en daar in de bocht gewoon op het pad staat of zo geparkeerd dat je wel een been breekt.

Als de bouwvakkers hun auto normaal neer zetten en niet in een bocht, als je uit de richting van Rotterdam komt is het gewoonweg super gevaarlijk en zie je het opstakel te laat in een bocht levensgevaarlijk is het daar.

Het fietspad is ook goed beschadigt doordat er steeds containers over het fietspad worden geschoven en er hele stukken uit zijngebroken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 19 juli 2017 om 15:52 geantwoord

Hallo Wilco,
Ik begrijp je frustratie hierin. Het klopt inderdaad dat er in opdracht van Woonbron werkzaamheden uitgevoerd worden. Wij gaan in gesprek met de aannemer zodat hij de werkwijze met betrekking tot het afvoeren van puin moet veranderen zodat fietsers en voetgangers daar geen hinder van ondervinden. Excuses voor het ongemak. Groet Marieke

Heeft op 20 juli 2017 om 13:43 geantwoord

Geachte Marieke,

Ik ben vandaag weer langs de heren gefietst en kan u verzekeren dat het nu nog erger is geworden en er nu ook hekwerken en stelling materialen op het fiets pad staan en wel zo dat je er nu bijna gelijk in vast komt te zitten als je de bocht om komt.

Groet,

wilco.

Bericht van Woonbron

4 maanden geleden - Hoi Wilco, Ik begrijp dat je niet tevreden bent en wil je verwijzen naar de gemeente of de politie. Wellicht dat zij in deze wat voor je kunnen betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door 221345