Klacht: verandering is niet altid beter

op 17 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Geachte,
Ik drink al vele jaren de nescafe espresso Original en heb hier altijd van genoten.
Nu is echter de nescafe espresso Original vervangen door de Azera, ikheb deze geprobeerd maar deze evenaart op geen enkele wijze de nescafe espresso Original, sterker nog, het is gewoon niet te drinken.
ik ben dan ook zeer teleurgesteld in deze actie en koop zeker geen espresso meer van Nescafé.

Ik ben pas tevreden als de nescafe espresso Original weer in de schappen ligt.

Bericht van Nestlé

4 maanden geleden - Goedemiddag, Wij hebben de consument een mail gestuurd en geïnformeerd over onze nieuwe koffie. Met vriendelijke groet, Nestlé Consumentenservice

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 15:12 geantwoord

Beste Piet,
Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door pietievdk