Klacht: verandering is niet altid beter

op 17 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
Ik drink al vele jaren de nescafe espresso Original en heb hier altijd van genoten.
Nu is echter de nescafe espresso Original vervangen door de Azera, ikheb deze geprobeerd maar deze evenaart op geen enkele wijze de nescafe espresso Original, sterker nog, het is gewoon niet te drinken.
ik ben dan ook zeer teleurgesteld in deze actie en koop zeker geen espresso meer van Nescafé.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als de nescafe espresso Original weer in de schappen ligt.

Bericht van Nestlé

1 maand geleden - Goedemiddag, Wij hebben de consument een mail gestuurd en geïnformeerd over onze nieuwe koffie. Met vriendelijke groet, Nestlé Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door pietievdk