Klacht: Veranderen reservering

op 16 augustus 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Met twee vriendinnen gereserveerd voor een lekker dagje sauna met behandelingen. Kreeg ik een dag na de reservering toevallig een cadeauvoucher voor gratis toegang van iemand. Gelijk gebeld om te vragen of de reservering aangepast kon worden.
Dit kon, mijn reservering zou geannuleerd worden en dan zou ik opnieuw moeten reserveren via de voucher.
Ik vroeg hierbij nog of er dan een kans bestond dat de behandelingen door iemand anders zouden worden ingenomen door de annulering. Dit zou geen probleem moeten zijn als ik gelijk opnieuw zou reserveren na de bevestiging van de annulering.
Dit heb ik uiteindelijk gedaan, binnen 10 minuten na de bevestiging van de annulering heb ik geprobeerd om opnieuw te reserveren met de cadeauvoucher.
Toen bleek dus dat de behandelingen niet meer beschikbaar waren voor deze dag…

Ik heb gelijk gebeld om te vragen hoe dit kon gebeuren en stond erop dat mijn behandelingen werden toegevoegd aan mijn nieuwe reservering. Hierbij kreeg ik het antwoord dat ik de nieuwe reservering via de voucher moest maken zonder de behandelingen en dan konden ze met het nieuwe reserveringsnummer proberen om de behandelingen die ik wilde en dus eerder al gereserveerd had, toe te voegen. Ik begon al een beetje zenuwachtig te worden.

Toen kreeg ik een mail waarin het volgende stond: ‘Het is helaas niet mogelijk om voor 18 augustus nog behandelingen te reserveren omdat wij hier geen beschikbaarheid meer voor hebben.’

Nou mijn broek zakte af. Ik snap niet waarom de eerste medewerker aan de telefoon mij niet heeft gewezen op het risico dat de behandelingen worden vrijgegeven aan anderen wanneer de boeking wordt verandert. Ik heb hier nadrukkelijk om gevraagd, anders had ik dit natuurlijk niet gedaan.

Vervolgens boos opgebeld over deze e-mail en aangegeven dat de collega die ik over de boeking wijzigen gesproken had, mij wel had mogen waarschuwen voor de risico’s. Zeker omdat ik hierom gevraagd had.

Ik heb drie verschillende personen aan de lijn gehad en vroeg bij de laatste keer bellen of ik degene mocht spreken die ik eerder aan de lijn had gehad, anders moest ik opnieuw mijn verhaal doen.
Ik gaf de naam door van de collega die ik net een half uur geleden aan de lijn had gehad. Maar ze gaf aan dat ik het maar met haar moest doen, dus heb ik opnieuw het verhaal verteld.

Het enige wat ze konden doen was mij op een wachtlijst zetten. En ‘Wij raden u aan om bij binnenkomst nogmaals hierover te informeren, wellicht is er een annulering binnen gekomen.’

Ik vroeg nog of ze inzicht hadden of er nog andere behandelingen beschikbaar waren, ik dacht, dan maar een andere behandeling. Maar nee, dit konden ze niet inzien. Ik had verwacht dat ze op z’n minst hier moeite voor zouden doen, bijvoorbeeld mij doorverbinden. Maar dit was niet het geval.

Ik ben hier erg teleurgesteld over en vind dit niet klantvriendelijk. Mijn dagje sauna is in het water gevallen!

Als ik mijn oorspronkelijke behandelingen krijg a.s. donderdag 18 augustus.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisabakker11