Klacht: veranderen datum zonder afstemming

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag zou Dynalogic bij mij langs komen voor het leveren van een SIM kaart van Vodafone, eergisteren ineens een nieuwe mail met uw afspraak staat en daar de datum van maandag in (2e pinksterdag) aangezien de mail pas in de avond kwam was er dus geen communicatie mogelijk met Dynalogic dit kon pas de volgende dag, ik gelijk een mail verstuurd maar geen reactie, na een telefoontje kwam de storing aan het licht en deze week zou niet meer lukken, afspraak staat nu voor dinsdag en dat is ook de dag dat het abonnement in gaat (kan dus een dag zonder zitten :().
op de vraag waar ik mijn vrij genomen uren kan declareren konden ze alleen maar aangeven dat er een klachten formulier is.
echt bagger dit

als mijn vrij genomen uren worden vergoed (2x 45,-)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:06 geantwoord

Geachte heer Van der Zwart,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door kattukker