Klacht: veranderen datum zonder afstemming

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag zou Dynalogic bij mij langs komen voor het leveren van een SIM kaart van Vodafone, eergisteren ineens een nieuwe mail met uw afspraak staat en daar de datum van maandag in (2e pinksterdag) aangezien de mail pas in de avond kwam was er dus geen communicatie mogelijk met Dynalogic dit kon pas de volgende dag, ik gelijk een mail verstuurd maar geen reactie, na een telefoontje kwam de storing aan het licht en deze week zou niet meer lukken, afspraak staat nu voor dinsdag en dat is ook de dag dat het abonnement in gaat (kan dus een dag zonder zitten :().
op de vraag waar ik mijn vrij genomen uren kan declareren konden ze alleen maar aangeven dat er een klachten formulier is.
echt bagger dit

Gewenste Oplossing:

als mijn vrij genomen uren worden vergoed (2x 45,-)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Zwart,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door kattukker