Klacht: Veranderde receptuur Wiener Melange

op 04 mei 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Goedemiddag.

Vorige week, nadat mijn voorraad Wiener op was, bij de supermarkt nieuwe gekocht (nieuwe verpakking). Helaas is de receptuur ook veranderd. Jammer. Is echt niet lekker. Nu moet ik op zoek naar een ander. Kan de oude receptuur niet weer geproduceerd worden?

Oude receptuur weer produceren

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 04 mei 2017 om 15:43 geantwoord

Beste mevrouw Wolf,

Omdat wij het waarderen dat u de moeite heeft genomen uw mening kenbaar te maken, willen wij u hierbij graag bedanken voor uw bericht.

We vinden het natuurlijk wel erg jammer dat u niet tevreden bent over de vernieuwde receptuur van onze NESCAFÉ Wiener Melange. Er is micro roasted coffee (gemalen koffie) toegevoegd aan de instantkoffie om te zorgen voor een vollere koffiesmaak en betere geur.
Voordat een nieuwe receptuur definitief wordt gekozen is deze getest door een proefpanel. Alleen wanneer een meerderheid de nieuwe receptuur waardeert, wordt deze op de markt gebracht.

We gaan uw opmerking registreren zodat onze NESCAFÉ productmanager hierover ook geïnformeerd is. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft, kunt u ons altijd schrijven of bellen via telefoonnummer 020-5699 699.

Met vriendelijke groeten,
Caroline