Klacht: Veel te late betalingen gastouder

op 01 juli 2012 over Gastouderbureau Friesland in de categorie Gastouder bureau

Bij ons als vraagouder wordt het geld binnen 5 dagen na goedkeuring maandstaten afgeboekt, dan hoort onze gastouder 5 dagen later het geld te ontvangen! Echter elke maand zit onze gastouder maar te wachten, het is vaak wel 3 a 4 wk te laat!!!! Vele telefoontjes(die vaak niet worden opgenomen!) en vele mails worden niet beantwoord, ze zijn niet bereikbaar, terwijl ze toch ik meen 12 mensen in dienst hebben. Vaak krijgen we een bandje met de openingstijden en we bellen dan tijdens die tijden!! We zijn het spuugzat, wij komen toch ook onze plichten na!

Ten eerste hoort onze gastouder haar geld op tijd te ontvangen, ze heeft er hard voor gewerkt en alle rekeningen gaan wel gewoon door! Verder is het niet meer dan fatsoenlijk dat ons telefoontje wordt beantwoord of de mail. Of als ze beloven dat je teruggebeld wordt dat dit dan ook gebeurd!

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gastouderbureau Friesland in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gastouderbureau Friesland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door johanna2406