Klacht: Veel te laat bezorgen

op 16 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 september 2017 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Grootjans,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de krant vaak te laat komt.

Excuses voor dit ongemak.

U heeft uw klacht van afgelopen zaterdag telefonisch doorgegeven. Deze is goed geregistreerd. Dit betekend dat wij contact hebben opgenomen met uw bezorgdienst hierover en we de betaaldatum van uw krant met een dag verschuiven. Zo betaalt u de gemiste krant niet.

Wij zijn op de hoogte van de bezorgproblemen in uw wijk en proberen deze met spoed op te lossen. Tot die tijd wordt uw krant voor 9:45 bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit graag.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Heeft op 18 september 2017 om 15:06 geantwoord

Vandaag en 2 weken hiervoor ook al veel te laat. Meestal pas na 10.00 uur. Wij gaan de krant ook nu opzeggen. Zaterdag was hij er 15.30 uur .

Alle klachten die gemeld zijn door Lidi Grootjans