Klacht: Veel te hoge rekening

op 24 mei 2017 over Carglass in de categorie Garagebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben van een auto een ruit laten vervangen, welke eind vorig jaar ook al was vervangen (niet verzekerd). Ten eerste werd garantie afgewezen door carglass, vervolgens is de ruit vele honderden euro’s duurder dan 4 maanden terug. Er is geen prijsopgave gemaakt, we zijn ook niet gebeld over een prijs. De mevrouw van customer support was zeer onbeleefd en agressief en gaf aan dat we gewoon moesten betalen (meer dan 1000 euro), ondanks ons argument dat we ervan uitgegaan waren dat de ruit ongeveer even duur zou zijn (600 Euro) als 14 december 2016.

Gewenste Oplossing:

Als we een creditnota ontvangen voor 400 Euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Carglass in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carglass een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carglass

Heeft op 19 juni 2017 om 08:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 19 juni 2017 om 09:22 geantwoord

Wij accepteren niet dat een ruit ineens 400 euro duurder is. Dan had dit duidelijk vantevoren gemeld moeten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door LucienLucien