Klacht: Veel te hoge incassokosten en registratie kosten

op 16 juli 2012 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 juli een betalingsopdracht gekregen van intrum justitia naar aanleiding van en mislukte incasso en door een vakantie niet op gemerkt.
Bij thuiskomst deze kosten direct overgemaakt. 2 dagen later kreeg ik de brief van intrum justitia binnen. Hierop direct gebeld en aangegeven dat ik het bedrag al had overgemaakt.
De vrouw die ik aan de lijn had zei dat ik pech had en dat ik alsnog de 37 euro incassokosten plus 25 euro registratie kosten wil betalen. Mijn inziens vind ik deze kosten veel te hoog voor een bedrag wat ik ervoor al had overgemaakt.

Gewenste Oplossing:

als de gehele incassokosten en registratie kosten kwijtgescholden dan ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 02 augustus 2012 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 2 augustus 2012 per e-mail afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mark2