Klacht: Veel te hoge facturen

op 13 juni 2016 over Yestelecom.nl in de categorie Mobiel Zakelijk

Wij hebben 3 simkaarten via Yes lopen die totaal niet aansluiten bij ons belgedrag maar Yes is nergens voor te vinden om een oplossing te zoeken. voorbeeld we hebben een Unlimited abonnement maar als ik 1 X naar Duitsland bel 11 seconden, dan kost dat € 10,00. vervolgens heb ik al vele malen aangegeven dat wij betalen voor veel te veel min. en data maar ze zeggen dat het abonnement niet is aan te passen. Als je de klantenservice belt sturen ze je steevast terug naar de tussenpersoon die vervolgens niets kan veranderen want die zegt dat je bij Yes moet zijn.
Kortom een vervelende club die absoluut niet klantgericht te werk gaat.

De ongebruikte sim-kaart crediteren en de andere abonnementen omzetten naar een acceptabel bij ons belgedrag passende vorm
waarbij bellen in en naar de EU voor een vergelijkbaar tarief met andere telecom aanbieders kan.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yestelecom.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yestelecom.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yestelecom.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yestelecom.nl

Heeft op 06 februari 2017 om 11:29 geantwoord

Via de Business Partner onderstaande oplossing geboden. De reden waarom we dit via de Business Partner doen is omdat de Business Partner zijn klanten kent en weet wat de wensen zijn van zijn klanten. Samen hebben we gezocht naar de beste oplossing voor de klant.

Per direct omzetten naar Unlimited 3 GB Sim-only voor €35,00 bij verlenging van beide aansluitingen. In deze Unlimited 3 GB zit bellen in en naar de EU ook in.

Op het moment dat we de abonnementen omzetten naar wordt naar Unlimited 2017 dan heeft hij geen tegoed meer nodig. Ook zal hij geen last meer hebben van de Groepsbundel Internationaal die voor 11 seconden wordt gefactureerd voor €10,00.

Alle klachten die gemeld zijn door Rein-Jan