Klacht: Veel te hard rijden

op 19 juni 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Wij wonen in de Zwart Janstraat. Dit is een 30 km gebied, echter er wordt veel en veel te hard gereden. Via via heb ik metingen gedaan en zie ik snelheden van soms meer dan 100 km /h. Metingen zijn niet nauwkeurig natuurlijk, maar veel zal het er niet naast zitten. Dit is levensgevaarlijk. Ik vraag dan ook om handhaving door laser / flitspaal oid. In Kralingen in de Jericholaan liggen drempels die “dynamisch” reageren op snelheid. Bij 30 km geen last…hoger zijn zij erg vervelend. Dit zou ook een oplossing kunnen zijn. Daarnaast is enige tijd gelden de kruising Zwart Janstraat / Bergweg weer opnieuw bestraat. Vanaf de ZJ straat zou men niet meer linksaf moeten kunnen slaan….de hele dag door trekt men zich daar niets van aan. Gevolg opstoppingen en getoeter daardoor. Graag actie in deze.

Als er actie wordt ondernomen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door duive030