Klacht: veel misgelopen

op 06 juli 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Na een afkoopsom te hebben betaald, hebben jullie geen gegevens door verstrekt aan telfort, die het weer aan preventel moest melden. Ik wou dus vorig week vrijdag een abbo afsluiten bij vodafone, maar stond nog geregistreerd in het systeem en werd afgewezen. Vandaag probeerde ik het een 2de keer. Als ik vandaag geen telefoontje zou plegen. Zou ik zeker pas volgend jaar geholpen worden, door jullie slome systeem. Ik heb veel misgelopen de laatste tijd, omdat ik niet bereikbaar ben en omdat ht duurder uitkomt.

Gewenste Oplossing:

Ik vraag een vergoeding, omdat ik 1. 3 sollicitatiegesprekken heb misgelopen erdoor. 2. Ik ben niet bereikbaar kan ook niemand bereiken. 3. Zou graag dat stukje met "geen schuttingtaal..." weghalen, omdat het toch aan de persoon zelf ligt, die je dan weer netjes terug kan beantwoorden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 23 augustus 2016 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mbdogdu