Klacht: Veel meer eigen geld kwijt dan afgesproken

op 09 juni 2015 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Door de mooie manier van praten en mooie woorden. Map pas 4 maanden na notaris ontvangen. De manier om de hypotheek mooi te laten lijken is dat ze veel posten te laag inschalen zoals notaris kosten 450. Probeer maar eens een notaris te vinden voor dat geld. Tevens zeer slecht bereikbaar en niemand kan zelf beslissing maken omdat je altyd te horen krijgt. Daar ga ik niet over. Klacht ingedient bij directie antwoord we hebben uw klacht bekeken maar we doen er niks mee. Uiteindelijk was ik +-2800.00 meer aan eigengeld kwijt en heb alles zelf moeten regelen. Vraag me dan ook af waarvoor ik 2500.00 bemiddelings kosten heb betaald.

Terug betaling bemiddelingskosten en een excuus voor de vele maanden strijd en stres

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:49 geantwoord

Geachte relatie,
Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie in 2015 aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopehtheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn bij u bekend.

Heeft op 23 augustus 2016 om 19:04 geantwoord

Er is geen oplossing aangedragen . Dus dit is 1 grote leugen . Het enigste wat gezegd is ...wij hebben ons werk goed gedaan want u heeft een hypotheek

Alle klachten die gemeld zijn door Cleijnen