Klacht: Veel lawaai door peroneel in ‘rust gebied’

op 29 september 2016 over Healthcity in de categorie Sportclub/-school

Ik ben al ruim zes jaren lid bij sportschool HealthCity Premium in Den Haag, Grote Markt. Ik sport meestal voordat ik naar het werk ga, omdat het dan rustig is, en dit past perfect in mijn dagelijkse schema.

Ik ben meestal om 7 uur in de sportschool, dan sport ik tot een uur of 8, in de ochtond.Na 8 uur ga ik meestal naar de ‘rust zone’ voor sauna stoombad etc. Omstreeks 8.30 maak ik mij klaar om naar het werk te vertrekken, om daar 9 uur te zijn.

Ik heb op alle momenten tussen 7 en 8.30 op een rustige manier gebruik te maken van de sauna en stoombad, meer er is altijd personeel aanwezig die lawaai aan het maken zijn. Dit lawaai bestaat uit luid slaan met deuren, onnodig schoonmaken, stofzuigen met een zeer luide stofzuiger, zeer luid schoonmaken van de douches. Af en toe is dit ook tv kijken en het luisteren naar muziek op mobiel, of het babelen met ander personeel.

In de beginjaren toen ik daar lid was kwam ik nauwelijks personeel tegen in de stilte ruimtes, nu is het elke keer wanneer ik daar aanwezig ben.

Ik ga ervan uit dat om 8 uur wanneer ik naar de sauna ga de boel al schoon is en dat ik rustig ontspannen gebruik kan maken van de rust ruimtes.

Het zou fijn zijn als de boel in de rustruimte schoon is om 8 uur, de sportschool gaat immers open om 7 uur.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Healthcity over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door SBechan