Klacht: Veel langere levertijd

op 17 juni 2017 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Speciaal bij profijtmeubel een bankstel + stoelen gekocht, omdat mij in de winkel (breda) verteld was dat de levering 8 weken zal zijn.
De concurrent was wel eerlijk en zei dat het bij hun minimaal 12 weken was. Dat vond ik teveel. Om deze reden dan ook een bank bij profijtmeubel gehaald. Mijn eerste vraag in de winkel was dan ook, wat zijn de levertijden? 8 weken. Ik heb op 30 maart de bank besteld. Week 13. We zitten nu bijna in week 25, en ik heb nog geen bank en stoelen. Als ik bel is het enige wat gezegd wordt, wij weten het niet, geduld hebben, wij waren niet bij de verkoop. Lekker makkelijk! Maar erg klant vriendelijk zeer zeker niet.

Als de spullen op tijd waren gebracht, en er gewoon eerlijk was geweest tijdens de verkoop.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

Bericht van Profijtmeubel

1 maand geleden - Beste Lydia, We hebben we desbetreffende winkel dit bericht doorgestuurd en gevraagd om zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Nederland

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Profijtmeubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Profijtmeubel

Heeft op 19 juni 2017 om 14:36 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lydjuuh