Klacht: Veel beloven en weinig geven…..

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bol.com belooft dinsdag te leveren en geeft maandagmiddag ook keurig aan dat de levering bij de transporteur is. Dinsdag mailtje van dynalogic dat ivm met de feestdagen van vorige week bla bla bla. Woensdag mailtje oops iets fout in de planning, we komen donderdag. donderdag om 08:00 oops foutje in de planning, we nemen contact op.
Wat een kutbedrijf is dit

Zodra ze gewoon doen wat ze met bol.com overeen gekomen zijn en dat is afleveren, daar worden ze voor betaald

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:12 geantwoord

Geachte heer Schellevis,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Schellevis