Klacht: Vastlopen telefoon

Kees Meijlink op 26 oktober 2017 over Huawei in de categorie Electronica - GSM

Mijn telefoon loopt soms vast. Vervelend, want daardoor mis ik wekkers. Ik krijg dan de melding: “wekker gemist”, nadat ik de batterij eruit heb gehaald. Wat te doen?

Als de klacht zich niet meer voordoet ben ik tevreden. En die melding: ik heb me dus verslapen. Dan hoef ik er niet op gewezen te worden dat ik de wekker gemist heb. Dat weet ik zelf ook wel, liever excuus en melding rechtstreeks naar huawei, want een wekker missen is ernstig.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huawei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huawei

Heeft op 26 oktober 2017 om 09:47 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik krijg geen foutmelding te zien, alleen de melding: wekker gemist. Wat opvalt, is mijn telefoon op het moment dat ik dat constateer (na de wekker dus) wel oplicht als ik op de aanknop druk, maar verder helemaal niks doet. Ik kan de telefoon dan zelfs niet opnieuw opstarten, alleen de batterij eruit halen, helpt dan. Dit komt sporadisch voor, maar als het gebeurt is dat vaak 's nachts als de telefoon opgeladen wordt. Foutmeldingen geeft de telefoon dan niet. Hij constateert alleen dat ik de wekker gemist heb, iets waar ik me op dat moment storend bewust ben.

Alle klachten die gemeld zijn door