Klacht: Vast aan abbonement

op 07 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Geachte Meneer/Mevrouw,

Ik heb mij op 07-04-2016 ingeschreven op huurwoningen.nl ik zou dan een proeftermijn krijgen van 7 dagen en dat zou me niks gaan kosten als ik me voor die 7 dagen zou uitschrijven. Ik heb me vervolgens op 10-04-2016 uitgeschreven op de website, (dat is ook de datum dat ik als laatste online ben geweest). Toen kwam er voor te staan dat ik nog dagen overhad en of ik zeker wist dat ik me wou uitschrijven, ik heb op ja geklikt en toen werd ik uitgelogd en kwam er ook voor te staan dat ik succesvol uitgeschreven was. Vervolgens wordt er in april €19,95,- afgeboekt dat ik heb teruggeboekt met het idee van dan zal er bij hun wel wat fout zijn gegaan want ik heb me netjes uitgeschreven. In mei had ik weer hetzelfde toen werd er weer €19,95,- afgeschreven maar toen kreeg ik ook een mail van hun met dat ik een betalingsachterstand had en dat ik dat moet betalen anders komt er tot €40,- bij bovenop. Dus ik heb ze meteen gemaild en het probleem uitgelegd maar ik kan er niet met hun uitkomen. Er moet iets fout gegaan zijn in hun systeem waardoor ik toen op 10-04-2016 niet uitgeschreven ben maar hun blijven stug volhouden dat de fout bij mij ligt en dat ik dat niet heb gedaan en dat ik me aan mijn betalingsplicht moet voldoen, maar dat ben ik natuurlijk niet van plan. Ik probeer het netjes met hun op te lossen maar hun blijven kortaf. Ik heb echt het idee dat ik nu gewoon bedonderd ben. Ik heb ook op internet gezocht en er waren meer mensen met hetzelfde probleem met deze site en ik zou dit graag opgelost zien. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Jorieke Schotman

Wanneer ik fatsoenlijk geholpen wordt en er samen gekeken kan worden naar een oplossing omdat de fout bij hun ligt en niet bij mij.

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een account aangemaakt op 07-04-2016 en uw account is uitgeschreven op 07-06-2016, wat u ook meestuurt in uw bijlage. Wanneer u een eerdere uitschrijving heeft gedaan heeft u te allen tijde hier een uitschrijf bevestiging van ontvangen. Graag zien wij die tegemoet op info@huurwoningen.nl zodat wij dit voor u in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 12:10 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Joriekebo