Klacht: Vasle beloftes van het programma Utopia

op 26 augustus 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Ten eerste worden er heel vaak per dag een stream lock op de live streams gedaan, eerst was het omdat ze een tv programma moesten maken, dat snap ik.
Maar tegenwoordig is zijn er heel veel SL en ook belachelijk lang 20 min is geen uitzondering

Verder heb ik al vaak mailtjes met vragen gestuurd er staat het duurt ongeveer een week voor u antwoord krijgt, ik wacht al 2 maanden, ik vind dat behoorlijk onbeschoft, Iets beloven en niet doen , kan niet voor een betalende kijker,

Ik weet dat 2.50 niet veel geld is per maand, maar dan moeten ze ander voorwaarden eraan melden, en niet 24 uur live streams en bija de helft van de dag een SL

Gewoon zoals ik fatsoenlijk zorg dat ik betaal, moeten hun ook fatsoenlijk hun beloftes nakomen.

Een SL snap ik zeker maar met ruim 100 camera;s lijkt het mij niet nodig om zolang de beelden stil te leggen . schakel over naar andere mensen.

In de nacht wel 4 verschillende beelden te zien en overdag maar 2 , ze zeggen 4 maar het zijn er gewoon 2 dat gedoe van een andere hoek je ziet niks meer daardoor.

Kortom gewoon aan afspraken houden , en beloftes die aan betalende mensen beloofd is En als het niet uit kan misschien iets meer betalen maar wel alles nakomen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bijna Buurvrouw