Klacht: vandaag wel de krant maar niet de bijlage met de tv gids VRIJ

op 16 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 september 2017 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de bijlage Vrij niet te hebben ontvangen.

Excuses voor dit ongemak.

Ik heb de klacht voor u geregistreerd. Dit betekend dat wij contact opnemen met uw bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw krant in de toekomst weer optimaal verloopt. Tevens sturen we de bijlage Vrij deze week na.

Ik wens u een prettige week toe.

Hartelijke groet,
MvS - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door denneappel