Klacht: vandaag de 8ste augustus weer geen krant ontvangen

op 08 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op uw site staat dat als mijn emailadres bij u bekend is dan krijgt u ter zake deze klacht hiervan bericht. heb al meerdere malen bij u aangegeven dat mijn email bij u bekend is. info@hemelrijk.nl
ik woon in een penthouse ben verschillende keren vandaag naar beneden geweest om te kijken of de krant er is.tot mijn stomme verbazing zie ik nu op uw site dat door problemen er vandaag geen krant bezorgd wordt. Downloaden van uw krant is ook niet echt van deze tijd. Het downloaden duurt erg lang. Heb ook een andere krant, daar heb je in 1x de krant te pakken. Wanneer je de krant gaat lezen moet je iedere keer het scherm aanraken, anders moet je opnieuw activeren. Zeer onprettig lezen. Bij andere kranten blijft je scherm gewoon staan. Dit jaar heel veel ellende gehad met bezorging. Ben pas 52 jaar abonnee.

Gewenste Oplossing:

Normale bezorging en normaal kunnen lezen vanaf tablet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 augustus 2017 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Hemelrijk,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u op dinsdag 8 augustus 2017 uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u hier ook melding van gemaakt heeft via Mijn Media, en dit is inmiddels doorgezet naar onze bezorgdienst. Deze zal de nodige handelingen nemen om ervoor te zorgen dat u weer dagelijks uw Telegraaf in de brievenbus zult vinden.
Ter compensatie is er ook een extra bezorgdag toegevoegd aan uw abonnement, zodat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Uw klachten over onze app heb ik ook doorgezet naar de betreffende afdeling. Met oog op de problemen die u noemt, zou ik u wel willen adviseren om onze app te verwijderen en opnieuw te installeren op uw tablet.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Hemelrijk