Klacht: Van Youtube verwijderd zonder enige waarschuwing!

Heden en Verleden op 16 september 2021 over Youtube in de categorie Websites

Sinds een paar weken een Youtube kanaal: Heden en Verleden. Wat tv-series en vooraf goedgekeurde films geplaatst. Keek dan ook raar op dat mijn youtube-kanaal maandag 13 september j.l., werd verwijderd door Youtube, vanwege: bloot en schennis???? Bijzonder vreemd omdat alles wat door mij werd geupload op genoemd kanaal, vooraf door de keuring is gegaan van YOUTUBE! Een reactie op mijn verbazing, – in goed en correct Nederlands – niet gehad!
Zou u alsnog mijn kanaal Heden en Verleden (slechts een paar weken oud) willen herplaatsen, of mij DUIDELIJK maken waarom en waardoor mijn kanaal werd verwijderd. Vooralsnog ga ik er echt vanuit dat één en ander op een wat over-actief-beleid te wijten is. Alvast bedankt voor een correcte reactie, daar heb ik toch recht op? Vriendelijke groet, Heden en Verleden, Wim

Zou tevreden zijn als mijn kanaal Heden en Verleden wordt herplaatst. Of een eerlijke gemotiveerde goed omschreven reden van verwijdering. Zoals gezegd - alles watop mijn kanaal is geupload, is vooraf gecontroleerd - Graag een correcte reactie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Youtube nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heden en Verleden