Klacht: van rekening geschreven

op 03 april 2013 over Lexa.nl in de categorie klachtmelden

r wordt steeds 24,85 euro van mijn rekening afgehaals voor een dating stie waar ik geen lid meer van ben 4511.46.255

dat dit ophoud. hierbij stuur ik u het bestand van mijn rekening met de afschrijving van lexa

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 08 april 2013 om 11:14 geantwoord

Beste moterman,

ik begrijp uit uw bericht dat u geen member meer bent van de Lexa website, echter vinden er toch nog afschrijvingen plaats.

Helaas heb ik met de door u opgegeven gegevens geen profiel kunnen achterhalen, waar de door u genoemde afschrijvingen van 24,85 euro betrekking op hebben. Ik heb alleen een tweetal gratis profielen van u terug kunnen vinden. Om de betalingen voor u stop te zetten, wil ik u vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team, en in dit bericht een betalingskenmerk te vermelden dat bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer. Dit kenmerk kunt u terugvinden op uw bankafschriften bij de eerste betaling die u voor Lexa heeft gedaan. Met dit kenmerk kunnen wij vervolgens het juiste profiel voor u achterhalen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens en al uw andere vragen sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door moterman