Klacht: Van hotel moeten vernemen dat ze geen boekingen meer aannemen.

op 16 juni 2016 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Enige tijd geleden een waardebon aangeschaft voor een overnachting in hotel Frerikshof in Winterswijk. Op de site van hotelkamerveilingen bleek er voor de hele geldigheidsperiode geen beschikbaarheid te zijn. Na heel lang wachten aan de telefoon en diverse mails te hebben verstuurd kreeg ik van hotelkamerveilingen te horen dat de beschikbaarheid binnenkort zou worden aangevuld. Voor de zekerheid maar even contact met het hotel opgenomen en die meldden dat ze het contract met hotelkamerveilingen hadden beëindigd, dus ik kon er met mijn waardebon helemaal niet terecht. Waarom heeft hotelkamerveilingen mij dit niet medegedeeld en mij met een valse voorstelling van zaken afgescheept. Dit is buitengewoon onfatsoenlijk zaken doen.

In de eerste plaats excuses en restitutie van het hele bedrag plus een compensatie voor telefoonkosten en alle moeite die ik heb moeten doen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zimmann