Mijn Klacht:
Begin oktober heeft mijn vrouw contact gehad met Dyson over onze stofzuiger die het gewoon deed maar verbrand rook. Een meneer van de klantenservice gaf aan dat we hier geen risico mee moesten nemen en ondanks hij het nog deed, toe te sturen naar Dyson zodat deze tegen een tarief van 125 euro volledig gerepareerd zou worden. Met de nadruk dat het niet zou uitmaken wat er gerepareerd zou moeten worden. We diende eerst het bedrag te voldoen en daarna zouden we een barcode krijgen om de stofzuiger naar Dyson toe te sturen. Nadat we deze hadden opgestuurd kregen we enige tijd daarna bericht dat hij niet repareren was omdat de onderdelen er niet meer zouden zijn en dat we op een andere Dyson 25% korting zouden ontvangen. Wij waren het hier niet mee eens. Ten eerste dient er een nalever garantie te zijn voor reparaties en ten tweede vindt ik de 25% korting op een nieuwe te weinig. Bovendien de stofzuiger doet het nog dus stuur deze maar eerst terug zodat wij weer een stofzuiger in huis hebben. Ondanks meerdere beloftes en toezeggingen en uren aan de lijn en in de telefonisch wacht gestaan te hebben is er nog niks opgepakt en hebben we nog geen oplossing en ook nog niet onze oude stofzuiger retour! Elke keer is het verhaal dat het besproken moet worden met een leidinggevende en dan krijgen we bericht maar wij als klant moeten steeds terug bellen en krijgen maar geen oplossing! Van het kastje naar de muur! Case nummer 07116635
Gewenste Oplossing:
Gewenste oplossing
Als de stofzuiger echt niet gerepareerd kan worden..
1. Mijn oude stofzuiger die het nog doet zsm retour want heb al een tijd geen stofzuiger.
2. Reparatie kosten retour.
3. Een fatsoenlijke korting voor een nieuwe Dyson
