Klacht: Van een 50 km weg naar de TT van Assen !!!!!!!!

op 19 augustus 2016 over gemeente Tilburg in de categorie Gemeente

Ik woon aan een weg , de Reuckertbaan in Tilburg , waar 50 gereden mag worden , sinds enkele maanden zijn hier de flitspalen weg .
En word er hier meer dan 100 km per uur gereden , zo ook het grote vracht verkeer .
Ik lieg het niet dat er autochauffeurs bij zijn die denken dat ze hier de TT van Assen kunnen rijden .
Bovendien ben ik een HSPster , en kan niet meer tegen dit vaak irritante geluid .
Ook heb ik al een email verzonden naar de gemeente , maar daar heb ik totaal geen antwoord op gekregen .
Hopelijk kunnen jullie iets beteken voor mij , en meerdere bewoners die hinder ondervinden , bij voorbaat mijn dank , en met vriendelijke groet verblijf ik Anita Game

Als er eindelijk iets aan die rot herrie word gedaan , ik word er soms hoorndol van , en moet alles sluiten om rust te hebben .
Zodra ik dat niet meer hoef te doen ben ik zeer tevreden :)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Tilburg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Tilburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita2112