Klacht: Van beide ecco schoenen tijdens lopen stukken zool verliezen

op 15 juli 2016 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Bij deze een klacht over een paar nog nieuwe ecco schoenen. Nu trok ik op mijn 50 jarige huwelijksfeest een 1 van mijn vele ecco schoenen aan die ik heb. Ik koop altijd meerdere zodat ik kan afwisselen. Ik ging met de kleinkinderen in de ochtend ontbijten bij IKEA en iedereen zag al zwarte stukken en stukjes op de grond liggen maar geen idee nog dat dat van mijn schoenen was. Bij thuiskomst op voor ons opgezet verrassingsfeest lagen mijn schoenen onderhand gewoon helemaal uit elkaar, zeer grote stukken uit de zool niet te geloven, we hebben er een foto van gemaakt die we u graag willen laten zien.
Nu heb ik zelf geen aankoopbon meer van mijn schoenen. Hoe kunnen jullie dit voor mij oplossen. Als jullie de foto zien, zien jullie dat de schoen en de resterende zool nog helemaal nieuw is. De foto kan ik niet toevoegen omdat deze te groot is qua bestand. Wil deze nog op een andere manier sturen.

als dit naar tevredenheid netjes wordt opgelost omdat ik deze schoenen bijna niet heb gedragen. Ze zijn nog als nieuw.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oma truus