Klacht: Van alles en nog wat Nederwoon

op 08 juli 2016 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Waar zal ik beginnen?

Rechtzaak gehad over van alles.
Nu gesloten zaak. Dus niet.

Bemiddelingskosten toentertijd meer dan 900 euro. Borg van 3 maanden en alle extra kosten nog erbij.
Momenteel laster over onterecht
openstaande bedragen en het niet terugbetalen van stookkosten van dit jaar en vorig jaar. Excuusmails gehad van Rik Aalders van Nederwoon en het incassoburo Van Damme. Iemand er op gezet want een maand later wordt ik weer lastig gevallen. Het gaaaaaat maar door dus ik ga een advocaat inschakelen.
Van Damme incassoburo heeft ook een makelaardij 1 deur verder en schaart samen met Nederwoon!!!!

De vraag: wie heeft er al een advocaat tegen Nederwoon of gehad. Want dan wil ook dezelfde in de hand nemen.

Dat Nederwoon eens door de mand gaat vallen! Vooral bij de gerechtelijke instanties

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Terugkrijgenbemiddelingskosten.nl

1 jaar geleden - Beste Renate, Vervelend dat je verwikkeld bent geraakt in deze nare situatie. Wellicht kunnen wij helpen bij het terugvorderen van de door jou betaalde bemiddelingskosten. Wij hebben veel ervaring als het gaat om procederen tegen Nederwoon. Voor meer informatie verwijs ik je naar onze website. Met vriendelijke groet, Yaël Hoogvliets Eigenaar Terugkrijgenbemiddelingskosten.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Renate Van der Wal