Klacht: Van alles

op 05 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Ik heb een comfort gehad van 29 juli tot 5 augustus op camping Hengelhoef BE maar bij aankomst was ons huisje niet schoon gemaakt ve revolvers gebeld komt er een vrouw. Die stoft 2 plankjes af en veegt een x en klaar was ze echt slaat nergens op vervolgens gingen we naar het restaurant van de camping en savonds om half 10 hadden we nog geen eten het antw was sorry u bon waren we kwijt de volgende dag weer restaurant en er kwam maar niemand bestelling op nemen vervolgens ging ik maar vragen maar ik kon nog niet bestellen want de serveerster moest perse aan tafel komen Pff vervolgens komt ze aan tafel maar ja daarna 2 x gevraagd wanneer ons drinken komt vervolgens terug naar het huisje is er geen warm water maar weer 2 x gebeld en toen kwam een man het maken de bestek potten pannen allemaal vies kapot niet kompleet we kregen van de buurvrouw te horen dat we van de bank een bed konden maken volgende dag weer geen warm water weer bellen weer gemaakt bij de buren viel er een hele regenpijp van het huisje af en er zijn mensen die daar hard rijden is echt niet normaal maar 1 week heeft mij 537 gekost sorry maar het huis was vies dekbedden kussen waren vies ik vind het echt niet normaal voor zoveel geld

Ik zou wel iets van mijn geld terug willen of een nieuwe vakantie voor volgend jaar maar dan in een schoon huisje en personeel wat niet langs elkaar heen loopt want die was echt niet leuk en voor mensen zoals wij met astma is dit huisje echt niet goed voor jegezondheid

Alle klachten die gemeld zijn door ermelo70