Klacht: van af 15 juni geen krant ontvangen

op 20 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben op vakantie geweest tot 14 juni en daar heb ik vakantie bonnen voor gehad en daarna zou ik de krant weer ontvangen maar tot nu toe geen krant ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik weer de krant ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 juni 2018 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste W.P. van Es,

Hartelijk dank voor uw bericht dat u al dagen geen Telegraaf meer heeft mogen ontvangen.

Onze excuses dat de bezorging niet is zoals u deze van ons gewend bent. U heeft via internet reeds een bezorgklacht doorgezet. Wij gaan hier nog extra contact over opnemen met onze bezorgdienst. Tevens willen wij ter compensatie een week aan tegoedbonnen opsturen. Zo kunt in ieder geval kosteloos de fysiek krant meelezen. Deze kunt u de komende week verwachten.

Wij werken hard aan een oplossing en willen u vragen om het te blijven melden op het moment dat de krant niet bezorgd wordt. Dit zodat u op de juiste manier wordt gecompenseerd voor gemiste kranten.

Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 088-824-8242.

Met vriendelijke groet,

JR - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door klant 143777114