Klacht: Van Abonnement tot wurg contract

op 25 mei 2021 over Sitecompany in de categorie Uitgever

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds ik zzper ben werdt ik benaderd door hun en boden ze me iets aan wat interesant leek, vervolgens had ik me twijfels en wilden de aanvraag annuleren.
Vanaf dat moment werdt ik regelmatig gebeld en kreeg ik mailtjes over dat het onmogelijk was.
Immers heb ik nergens getekend en nog niet eerder een bedrag betaald dus er is geen lopend contract geactiveerd.
Pas toen ik dreigde met dat ze moeste stoppen bleven ze stil.
Tot zojuist, ik kreeg een sms bericht dat er nog een rekening open staat, en dat ik die beter kan betalen om hogere kosten te voorkomen.
Uiteraard ga ik niet betalen maar voor een startende zzper kan dit best beangstigend overkomen, nu ben ik niet snel bang maar toch best bizar.

Gewenste Oplossing:

Zodra ze stoppen met het hun dreigende toon, en ze gewoon de aanvraag stop zetten.
En liever nog waneer ze stoppen met startende zzpers benaderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sitecompany over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bartels.Bouwtechniek