Klacht: Van 1250 euro krijgen naar 850 euro moeten betalen

op 15 juli 2016 over Bill Incasso in de categorie Incassobureaus

Na een aanrijding in 2008 is een schadevergoeding van 1250 geeist bij de tegenpartij. Na 2 jaar wachten en zelf contineu contact moeten zoeken ben ik geen steek verder. In het dossier staat dar er rond de 500 euro is opgehaald bijn betrokkene maar dat er verder niets meer te halen valt. Omdat betrokkene geen werk of uitkering zou hebben.

Nu komt het vreemde. Er is al 500 euro opgehaald..maar krijg ik alsnog een rekening opgestuurd voor de gemaakte “kosten” als ik om tekst en uitleg vraag..krijg ik dat niet..in de discussie is de vordering van hun zijde inmiddels 850 euro geworden en hebben ze middels ander incasso bureau zelfs loonbeslag gelegd omdat bij mij wel geld te halen valt..

Ligt het aan mij of klopt dit voor geen kant?
Eerste wat je op de website ziet is “no cure,no pay”
Ik voel me behoorlijk opgelicht en gefrustreerd omdat de rollen keihard zijn omgedraaid.

Ten eerste wil ik dat ze stoppen met geld vorderen bij mij...ik ben nog steeds de benadeelde van een ongeval..inmiddels 8 jaar geleden..

Ten tweede wil ik weten waar het geld is gebleven dat ze wel hebben gevorderd..want als ze dat hebben ..hoe kan je dan "kosten" hebben.

Ik ben pas tevreden als dit onrecht is recht getrokken..die kerel komt er gewoon mee weg en ik ben nu degene die kaal geplukt word..

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bill Incasso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bill Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martinfalter