Wat een zwaktebod om het zo op te lossen. Vooral dit: Mocht u er voor kiezen de reparatie te annuleren zult u enkel de onderzoekskosten (€29-€59) moeten vergoeden.
Wat is dat nou voor een service!
En dan dit:
Niet bepaald om de hoek zeg maar: 1. U kunt het toestel afgeven voor herstel bij het Experience center in Amsterdam op de Ferdinand Bolstraat 130.(Reparatietijd is afhankelijk van beschikbare onderdelen)
Nooit heeft Huawei mij daarop geattendeerd, nog de verkopende winkel 2. Indien u zich binnen 30 dagen na aankoop van uw toestel heeft geregistreerd voor de VIP service, kunt u uw probleem registreren via: https:huawei.drmobile.nl. (Uw toestel wordt vrijblijvend bij u thuis opgehaald en binnen 3 werkdagen gerepareerd terugbezorgd)
Tegen betaling!! 3. Indien u niet VIP geregistreerd bent, kunt u uw probleem aanmelden via: www.drmobile.eunl. (Uw toestel wordt tegen betaling bij u thuis opgehaald en binnen 5 werkdagen gerepareerd terugbezorgd)
Maar ja zie dan de voorwaarden 4. U kunt uw toestel terugbrengen naar de aankoopwinkel, zij sturen dit voor u op ter reparatie. (Reparatietijd is minimaal 2 weken)
de kans dat ik tegen kosten oploop is aanzienlijk groot. Dat noem ik geen oplossing bieden!