Klacht: valt uit, loopt vast, aan en uit knop doet het niet goed, vocht in de camera

Marleen Giljamse op 09 april 2018 over Huawei in de categorie Electronica - GSM

De telefoon is gekocht, geen abonnement. De telefoon is enkele maanden in gebruik. De telefoon loopt met regelmaat vast, al vrij snel nadat de telefoon in gebruik is genomen. Na enkele maanden doet ook de aan en uit knop het niet goed en zit er vocht in de camera.

wanneer de telefoon door Hauwei wordt nagekeken en gemaakt zonder kosten voor mij als klant.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huawei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huawei

Heeft op 10 april 2018 om 16:33 geantwoord

Marleen Giljamse

Heeft op 12 april 2018 om 10:46 geantwoord

Wat een zwaktebod om het zo op te lossen. Vooral dit: Mocht u er voor kiezen de reparatie te annuleren zult u enkel de onderzoekskosten (€29-€59) moeten vergoeden.
Wat is dat nou voor een service!
En dan dit:
Niet bepaald om de hoek zeg maar: 1. U kunt het toestel afgeven voor herstel bij het Experience center in Amsterdam op de Ferdinand Bolstraat 130.(Reparatietijd is afhankelijk van beschikbare onderdelen)
Nooit heeft Huawei mij daarop geattendeerd, nog de verkopende winkel 2. Indien u zich binnen 30 dagen na aankoop van uw toestel heeft geregistreerd voor de VIP service, kunt u uw probleem registreren via: https:huawei.drmobile.nl. (Uw toestel wordt vrijblijvend bij u thuis opgehaald en binnen 3 werkdagen gerepareerd terugbezorgd)
Tegen betaling!! 3. Indien u niet VIP geregistreerd bent, kunt u uw probleem aanmelden via: www.drmobile.eunl. (Uw toestel wordt tegen betaling bij u thuis opgehaald en binnen 5 werkdagen gerepareerd terugbezorgd)
Maar ja zie dan de voorwaarden 4. U kunt uw toestel terugbrengen naar de aankoopwinkel, zij sturen dit voor u op ter reparatie. (Reparatietijd is minimaal 2 weken)

de kans dat ik tegen kosten oploop is aanzienlijk groot. Dat noem ik geen oplossing bieden!

Alle klachten die gemeld zijn door