Klacht: Valse voorwenselen abonnement afgesloten

op 26 april 2016 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

UPDATE:
28 april was, zoals u ziet, de reactie van Webcare Sanoma. We zitten ondertussen op 8 juli en we helemaal niets meer vernomen van Sanoma. Zo gaan zij dus met klachten van klanten om. Voor mij een reden om nooit meer een abonnement te nemen waar Sanoma aan verbonden is.
Ik zal bovenstaande klacht nu rechtstreeks aan Veronica en de fabrikant van de tablet sturen in de hoop tot een oplossing te komen.

Vorig jaar mei adverteerde Veronica dat bij het afsluiten van een abonnement een Archos tablet cadeau gegeven zal worden (mits de voorraad strekt)
Deze tablet is inderdaad afgegeven, echter zonder geluidskaart. U begrijp; je kan er niet zo veel mee.
Nu, eind april, bijna een jaar later is na herhaaldelijk mailen nog steeds de geluidskaart niet geleverd. We hebben ondertussen het abonnement helemaal opgezegd en vrezen dat de geluidskaart nooit komt.
Kortom, iets beloven bij het afsluiten van het abonnement, maar niet nakomen.

Tevreden zijn wij als de waarde van de tablet a € 89,-- vergoed wordt of als de geluidskaart binnen en redelijke termijn alsnog geleverd wordt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Veronica Magazine over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

Bericht van Veronica Magazine

7 maanden geleden - Geachte meneer van Stuivenberg, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u de muziekkaart nog niet hebt mogen ontvangen. Deze zouden inmiddels geleverd moeten zijn. We gaan het voor u uitzoeken en komen er zo spoedig mogelijk op terug. Met vriendelijke groet, Webcare Team Sanoma

Reactie van de melder van de klacht Eduard1970

1 maand geleden - Beste Webcare Team Sanoma, Ondertussen zijn we 5 maanden verder !!!!! en hebben we niets meer vernomen van Sanoma en/of Veronica. Noemen jullie dat "spoedig" ?? Het is ronduit schandalig hoe jullie met klanten en klachten omgaan. Ik heb een tablet van nu ruim 1,5 jaar oud, waar ik helemaal niets aan heb. Dit zegt wat over Sanoma als bedrijf zijnde. Als klachten niet serieus genomen worden. Indien dit niet binnen 2 weken opgelost is, zal ik kijken welke juridische stappen er mogelijk ondernomen kan worden. Met vriendelijke groet Eduard

Alle klachten die gemeld zijn door Eduard1970