Klacht: valse voorlichting

op 16 juni 2016 over Boosten Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Boosten gebruikt foto’s, adresgegevens en informatie van “betere”appartementencomplexen in Blanes. Wij hadden Lotus/Europa geboekt met voorkeur Europa. In Spanje zouden wij te horen krijgen welk appartementencomplex wij toegewezen zouden krijgen. Boosten zegt dat zij aangegeven hadden dat de meeste gasten naar Lotus moesten maar dit hebben zij niet gezegd. Als ze eerlijk waren geweest hadden ze gezegd dat 98% van de gasten naar Lotus gaan want de eigenaar heeft 1 of 2 appartementen in Europa maar Boosten gebruikt wel alle gegevens en foto’s van Europa. Wij gingen ons melden bij het adres wat op ons voucher stond…U raadt het al;Europa. Helaas!!! Wij konden ons melden bij de receptie van Lotus die we na lang zoeken hadden gevonden. Als wij meteen €127 hadden betaald hadden we in Lotus gezeten maar wij wilden eerst zien waar we terecht kwamen. Blijkbaar waren wij (na 3 jaar niet in de brochure van Boosten gestaan te hebben) de eerste gasten in Lotus via Boosten maar tevens ook de laatste want wij hebben toen wij in Lotus binnen waren meteen foto’s gemaakt. Leidingen over de muren, kabels die uit de muren hingen, weinig meubilair in het appartement, geen water in het zwembad enz enz.
Na ons beklag konden wij kiezen: bijbetalen of naar huis!!! Wij hebben uiteindelijk €150 bijbetaald en zijn naar een hotel gegaan.
Wij vonden en vinden nog steeds dat Boosten VALSE INFORMATIE geeft. Als ik Lotus NU wil boeken kan dit niet…ZIT VOL zeggen ze bij Boosten. WIJ WETEN WEL BETER!!!

Tot overmaat van ramp vroeg ik op dinsdagmorgen of wij s’avonds mee terug konden naar Nederland? ” Sorry de bus zit vol” was het antwoord van hostess Jacqueline. Bij navraag s’avonds bleken er nog zeker 6 plaatsen vrij te zijn. Wij voelen ons nu ook nog belogen. Bij Boosten wordt dit afgedaan als een MISVERSTAND.

Wij weten zeker als wij geen klacht ingediend hadden (mochten we ook niet doen van Hermi Boosten anders moesten we op onze aankomstdag alweer naar huis) wij wel plaatsen hadden gekregen in de bus terug.

WIJ BOEKEN (na 3x) DUS NOOIT MEER BIJ BOOSTEN!!!

Als zij hun fouten toegeven en ons niet afschepen met: eigen schuld en misverstand!!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boosten Reizen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boosten Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline en Hans Pol-Peeters