Klacht: Valse rekening

Dezegebruikersnaambestaadal op 13 oktober 2022 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Intrum beweerd een schuld te hebben overgenomen van Qander van een nog openstaand krediet. Een krediet die al volledig afbetaald is.
Maar Intrum stuurt dus een rekening in drievoud, met op 1 de naam van overleden echtgenoot erop.
Nadat we Intrum gebeld hebben om te verduidelijken wat deze schuld betreft, beweert Intrum dat er een ‘foutje’ is gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Minimaal excuses en controle van BKR status.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Intrum

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Huiting, Uw reactie via Klacht.nl hebben wij in goede orde mogen ontvangen en uw klacht is in behandeling genomen. Wij sturen u binnen vier weken een reactie. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende ingelicht te hebben. Met vriendelijke groet, Afdeling Klachten Intrum Nederland B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 19 oktober 2022 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dezegebruikersnaambestaadal