Klacht: valse openstaande schuld

op 29 september 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij krijgen al meer als een half jaar telefoontjes(s avonds) en mails en brieven,over een openstaande vordering van KPN-Telfort zou gaan over een vordering uit 2013 .In het begin navraag gedaan bij KPN en Telfort.Was niets bekend over een schuld van ons.Bewijs gevragen aan Lindorff,kregen we een op een A4tje getypte cijfertjes waar we totaal geen wijs uitkonden.Mijn zoon van 4 maakt deze cijfertjes ook.Dus wij betalen NIETS.want er is niets van waar.tevens zijn wij nu klant geworden van KPN.Dus als je een schuld daar zou hebben nemen ze je echt niet aan.
Dus bij deze Lindorff WIJ BETALEN NIET VOOR JULLIE UITSTAPJES.

Gewenste Oplossing:

DAT LINDORFF STOPT MET DEZE VALSE AANTIJGINGEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 29 september 2017 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dima6164