Klacht: Valse informatie ontvangen

op 04 september 2016 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 30 juli 2016 ben ik voor de bibliotheek in Tilburg benaderd door 2 personen om voor een bedrag van 8 euro een kids box van Nickelodeon te ontvangen. In eerste instantie zei ik nee, maar ze waren wel erg dwangmatig en het was erg druk in verband met de kermis. Ik zei meerdere malen dat ik geen abonnement wilde, maar volgens die twee mannen was het maar éénmalig. Er was geen sprake van een abonnement. Mijn kinderen waren erbij en ik heb toch gebruik gemaakt van de aanbieding ondanks alle alarmbellen die gingen rinkelen. Mijn handtekening heb ik gezet op de tablet. Ik zou een mail hierover ontvangen. Thuis aangekomen, op internet kon ik niks terugvinden dat Nickelodeon een kids box aanbood. Ik heb contact opgenomen met Nickelodeon, maar ze weten hier niks van. Als ik gegevens heb van die mensen dan moest ik het aan ze doormailen. Ik dacht ik hoor niks meer van ze, geen mail ontvangen. Ik ben van ze af, maar helaas op 30 augustus 2016 hebben wij een pakket ontvangen van \\\”Splendid Club\\\”. Naam opgezocht, blijkt oplichting. Ik heb telefonisch contact met ze opgenomen en aangegeven dat wij geen gebruik hiervan willen maken. Wij hebben geen bevestiging of overeenkomst hierover ontvangen. Die mevrouw zei dat dat niet kan en dat het een abonnement van 6 maanden betreft, dus elke maand moeten wij 8 euro betalen. Aangegeven dat aan mij werd verteld dat het niet om een abonnement ging, maar om een éénmalige actie van 8 euro en niet meer of minder. Daar had ze niks mee van doen, ze bieden alleen abonnementen aan en geen éénmalige actie. Wat haar personeel aan ons hebben verteld, daar kan ze dus niks mee. Ik ben dus opgelicht, daar komt het op neer. Mijn man heeft teruggebeld en aangegeven dat wij helemaal niks gaan betalen, het pakket zouden wij retouneren en dat ze ons hebben voorgelogen, maar ze bleef volhouden dat het een abonnement is en dat wij moeten betalen. Daar moeten wij het dus mee doen. Ik heb de gegevens van \”Splendid Club\” doorgemaild naar Nickelodeon(info@nickelodeon.nl) en ze zouden hun gaan aanschrijven. Jammer dat er zulke mensen bestaan die de boel oplichten en dat ik, zo alert als ik ben er toch ben ingetrapt. Hopelijk kunnen jullie iets voor ons betekenen.
Als laatste deel ik u mee dat ik Splendid Club een mail hierover heb verstuurd om de abonnement te stoppen(info@splendidclub.nl), maar natuurlijk geen reactie ontvangen.

Ik ben pas tevreden als ik niks van ze meer ontvang en dat ze ons met rust laten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BLoon